Članek Dr. Gifing - Rogaška Hotels
Kartica zvestobeVIPwww.tripadvisor.com/Hotel_Review-g644302-d639779-Reviews-Grand_Hotel_Sava_Rogaska_Health_Beauty_Congresses-Rogaska_Slatina_Styria_Region.html
Booking
Prihod:
Št. nočitev:
Show menu

Članek Dr. Gifing

Program prehrane dr. Ane Gifing za zdravo in dolgo življenj

Ni vseeno, kaj jemo in tudi ne ob kateri uri, saj smo ljudje podvrženi naravnim zakonom. To so osnove Programa krono prehrane dr. Ane Gifing. Prehrana je temelj zdravja, saj stari kitajski pregovor pravi: Oče bolezni je lahko kdorkoli, njena mati je vedno slaba prehrana.

Eden od zakonov je, denimo, da se ogljikovi hidrati lažje prebavljajo zjutraj kot zvečer. To je le ena od »skrivnosti«, ki jih razkriva dr. Ana Gifing. »Če vas uspem usmeriti in naučiti, da boste dobro izbirali živila, ki jih boste jedli ob pravem času, boste imeli večje možnosti, da dosežete idealno telesno postavo, odlično počutje, zdravje in srečo.« podarja dr. Gifing.

Izjave naših strank

Osnovna načela krono prehrane

Pri programu krono prehrane ni treba šteti kalorij, tehtati živil in odrejati količin hrane. Program ne deluje po načelu omejitve vnosa hrane, temveč po povsem drugačnih načelih, kot so prehrana po glikemičnem indeksu, glikemijskih obremenitvah kislinsko-bazičnem režimu, hormonskem ravnotežju živil in pravilnem biokemijskem združevanju živil.

Za zdrav organizem je izjemno pomembno, da zjutraj jemo energetsko močno hrano. Govorim o zajtrku, ki je temeljni obrok; vsebovati mora maščobe, beljakovine in ogljikove hidrate. V popoldanskih urah je kosilo z beljakovinami in zelenjavo, v večernih urah pa mora na krožniku biti dovolj vlaknin in lažje prebavljivih beljakovin.

Eno najpomembnejših načel krono prehrane je, da je razmak med obroki vsaj štiri do pet ur. To se nanaša tudi na najmanjšo možno količino prigrizka!

To je pomembno zato, ker četudi pojemo le košček slanega peciva, naš nezavedni biokemijski organizem to že prepozna kot celoten obrok. Pri priči se začne izločati inzulin, ki za najmanj tri naslednje ure zaustavi delovanje encima, ki topi maščobo v telesu. Kajti delovanje inzulina je nezdružljivo z delovanjem encima lipaze. To pojasnjuje, zakaj se zredimo, četudi čez dan pojemo le majhen prigrizek.

Program prehrane po dr. Gifing je zasnovan tako, da človek nima potrebe po sladkih živilih, ki so eden glavnih »krivcev« za debelost.

Vsa skrivnost je v tem, da se sindrom močne želje po sladkem ne pojavi, če so obroki v pravilnih časovnih razmakih oziroma ob pravem času.

Znanstveno je dokazano, da pri dolgotrajnem in obilnem uživanju sladke hrane pride v možganih, točneje v njihovih sinapsah, do tako imenovanega »crosslinking« pojava. Sladkor v krvi preide možgansko pregrado in se veže z beljakovinami sinaptičnih vezi. Novonastala vez se imenuje proteoglikan. Sčasoma se med več sinapsami ustvari biokemijska sprememba v obliki pajčevine, beljakovinska pot postane odebeljena in možganski impulz počasen. Vse to upočasnjuje miselne procese, zmanjšuje logično razmišljanje, sposobnost pomnjenja in učenja in je vzrok za zgodnjo demenco. Po izsledkih raziskav se demenca pojavi veliko prej pri ljudeh, ki uživajo veliko sladkorja, pri skoraj polovici se zmanjšajo tudi intelektualne zmožnosti, predvsem pomnjenje.

Tako vse otroke, ki so hiperaktivni ali imajo motnje pozornosti, danes zdravijo tako, da jim v prvem terapijskem koraku povsem ukinejo uživanje sladkorja. Znanstveniki so tudi ugotovili, da sladkorji v prehrani izzovejo nasilno vedenje, strahove, psihotične krize in samomorilske izpade. Prav zaradi tega so na nedavnem svetovnem kongresu psihiatrov izdali poročilo, da je uporaba sladkorja v prehrani izredno slaba za duševnost in povsem prepovedana za vse bolnike, ki trpijo za katero duševno motnjo ali boleznijo.

Sladkorji v prehrani so: vse sladkarije, sadje, med, sladoled, sokovi, pa tudi vsa živila, ki so ustvarjena v tehnoloških postopkih v industriji hitre hrane. Mednje sodijo tudi slani prigrizki.

Sladkor v prehrani porablja vitaminske in mineralne rezerve organizma in nas privede do različnih stanj avitaminoze, to je bolezni zaradi pomanjkanja vitaminov. Denimo, že ena sama žlička sladkorja je dovolj, da potrošimo rezervo vitaminov B skupine, vemo pa, da so prav ti pomembni za delovanje možganov in srca. Izguba vitaminov B skupine prav tako privede do slabšega delovanja varovalnih mehanizmov obrambe pred rakom. Sladkor v dnevnih obrokih –  rak v času življenja!

Sadje in sladkarije spadajo med hitre, žita pa med počasne sladkorje. Najboljši čas za vnos sladkorja in sladkarij je okoli sedemnajste ure. Tedaj je v organizmu vrednost inzulina najnižja in trebušna slinavka izloči najmanj inzulina. Prav tako lažje nadzorujemo sladkor v krvi, zato njegova vrednost ne bo preveč in prehitro nihala. Trebušna slinavka se ne bo preveč izčrpala. 

Osebni pristop in jedilniki

Dr. Ana Gifing je razvila različne tipe jedilnikov za vsa znan bolezenska stanja in okuse posameznikov (veganski, vegetarijanski, postni, za pridobivanje telesne teže, za povečanje mišic…).

V Centru dr. Gifing, v Grand hotelu Sava v Rogaški Slatini, se obvezno vsakomur najprej naredi test intolerance na živila, kar je izhodišče za osebni prehranski režim. Če- prav so splošna načela fiziološkega delovanja organizma uporabna za največje število ljudi, pa je vsak človek »zgodba zase«. Smernica Programa prehrane dr. Gifing je prav to, da za vsakogar pripravimo najboljši osebni pristop.

Filozofija Programa prehrane dr. Ane Gifing je, da preda znanje, ki bo osnova za lastno pobudo, domišljijo in pripravljenost na vsakdanje. Program omogoča da se brez velikega truda, v kratkem času, nauči principov pravilne prehrane, pravilnega izbora živil in pravih kombinacij različnih živil, ki se jih potem lahko uporablja na vseh geografskih širinah in dolžinah ter ob vsaki priliki: v šoli, v službi, na dopustu ali poslovnem potovanju.

Zelo pomembno je dejstvo, da se vsa pravila lahko uporabljajo znotraj družinskega življenja ter se na takšen način tudi naši otroci pravilno usmerjajo k cilju, da imajo dolgo ter kvalitetno in zdravo življenje. Naše zdravje pa tudi zdrava teža in mladosten videz se začnejo in končajo pri prehrani.

Kdo je dr. Ana Gifing?

Dr. Ana Gifing je beograjska zdravnica, ki se je najprej specializirala za anesteziologijo, nato pa se povsem preusmerila v preventivo. Zdaj že več kot desetletje svetuje ljudem, kako se prehranjevati po njenem posebnem programu.

Od leta 2003 se posveča preventivni medicini. Leta 2006 je opravila evropski izpit iz antiaging medicine na Dunaju. Njen mentor je bil prof. dr. Alfred Wolf iz Stuttgarta, podpredsednik združenja za meno v Nemčiji.

Leta 2003 je osnovala zasebno preventivno prakso v Beogradu. Je avtorica edinstvenega programa »Krono prehrana dr. Gifing«, ki je v zelo kratkem času postal priljubljen tudi zunaj meja Srbije. Trenutno ima deset centrov v Evropi in Ameriki licenco za uporabo tega programa.

Svoje strokovno znanje nenehno nadgrajuje pri največjih svetovnih strokovnjakih s področja fiziologije, biokemije, endokrinologije in dietetike (z znanimi profesorji, kot so Pamela Warthian Smith, Jacob Teitelbaum, Patrick Holford, Alfred Wolf, Markus Metka, T. Walkensteiner in mnogi drugi).

Štirikrat letno dela na Oddelku za preventivno medicino v ameriški državi Wisconsin. Kot gostujoči profesor pogosto predava v Evropi in Ameriki. Od julija 2013 dela kot svetovalka v zasebni kliniki v ameriški državi Oregon.


Avtor-ica: mag. Biljana Prinčič

Rezervirajte!!!!!
INFORMACIJE IN REZERVACIJE
Grand Hotel Sava****superior
Zdraviliški trg 6
3250 Rogaška Slatina

Tel.: 03 811 40 00
E- mail.: info@rogaska.si